Případová studie
Chytré vyhledávání usnadňuje návštěvníkům Kärcher-Satter cestu ke konverzi
Za jediný rok od nasazení Search Ready na e-shop Kärcher-Satter, při stejném množství vyhledávajících návštěvníků, jsme dosáhli nárůstu!
Konverze + 120 %
Počet objednávek + 200 %
Výnosy + 380 %
Investice do Search Ready se našemu klientovi hned za první rok provozu vrátila desetinásobně!
Pozn: graf ukazuje procentuální změnu u tříměsíčního klouzavého průměru, zahrnuta jsou pouze data o vyhledávajících uživatelích, 3/2022 bylo nasazeno Search Ready.
Jak jsme zefektivnili výsledky pro tento konkrétní e-shop
Zařazení fulltextového obsahu
Mnoho e-shopů věnuje velké úsilí tvorbě blogových článků pro podporu prodeje. Tyto texty často vznikají hlavně pro podporu SEO, a na webu prakticky nejsou vidět. U Kärcher-Satter jsme se zaměřili na to, aby se ve výsledcích vyhledávání vždy objevily i relevantní články s daným klíčovým slovem nebo frází. (Pokud žádný článek dané klíčové slovo neobsahuje, zobrazíme čistě e-shopové výsledky.)
Vyhledávání podle slangových výrazů
Zákazníci často nehledají vysokotlaký čistič, ale hledají WAPku. Rozšířením slovníku synonym jsme zajistili, že se návštěvník dobere relevantního výsledku, ať už dotaz zadává spisovně, hovorově nebo slangově.
Eliminace nulových výsledků
Pomocí statistik, synonym a dalších výše zmíněných mechanismů jsme minimalizovali nulové výsledky. Ty jsou po 12 měsících provozu jen 1,5 % z vyhledávání. Díky tomu zákazník produkt nenajde jen v tom případě, že na daném e-shopu opravdu není.
Dohledatelnost pomocí produktových kódů
Zákazník má možnost zadat jakoukoli formu označení, aby se snadno dostal k produktu. Pro Search Ready je tak například kódové označení 1.673 to samé co řada Kärcher K2.
Hledání podle typového označení produktu
Nejste si jistí, jestli napsat produktové označení s mezerou, bez mezery, s pomlčkou, středníkem, nebo jiným znakem? Když uživatelé vyhledávají “podlahový mycí stroj FC 7”, často zadávají jen “FC 7”. Nebo taky “FC7, FC/7, FC-7”. U těchto variací už je to složitější a většina vyhledávačů si s nimi neporadí. Pro Search Ready ale nejsou problém. Zákazníkovi tak ušetříme spoustu času a frustrace z opakovaného zadávání dotazu.
E-shop karcher-satter.cz
Společnost Satter Clean 2000, s.r.o. patří mezi resellery úspěšné značky Kärcher, zaměřující se na vývoj a výrobu čistících přístrojů a systémů. V e-shopu nabízejí přes 2000 produktů a pro návštěvníky mají připravenou i řadu edukativních blogových článků, kde představují jednotlivé technologie, vysvětlují postupy a pomáhají s výběrem nejvhodnějšího produktu.
Řešení vyhledávání pomocí Search Ready si v Satter Clean 2000 vybrali pro jeho příznivou cenu, možnost vlastní správy a především pro jeho rychlou implementaci. Technickému řešení, které používali dříve, měla brzy skončit podpora. Kompletní Search Ready řešení jsme na web nasadili do 2 týdnů.
Satter Clean 2000 o Search Ready
„Oceňujeme nejen výkon, ale i skvělý uživatelský zážitek. Vyhledávání je opravdu rychlé a relevantní. Hojně to využíváme také v práci.“
Za Satter Clean 2000, s.r.o. - Olga Mešková